Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Dzień dobry,
Od jakiegoś czasu mam problemy z pobieraniem aktualnych danych w płatniku.
Podpisy aktywne, ścieżki też. Błąd wystąpił sam z siebie, nie wiem dokładnie kiedy - nic nowego nie było instalowane/deinstalowane.
Status podpisu w samym płatniku daje komunikat: Obecny stan certyfikatów pozwala na przekazywanie przesyłek do ZUS.
Ale już podczas aktualizacji danych i próbie podpisu wyskakuje błąd: Błąd: Nieprawidłowy podpis.
Sam czytnik kart widzi kartę, widzi certyfikat. Jego ważność to jeszcze ponad 150 dni. Certyfikat kupowany w Certum.
Gdzie szukać przyczyn błędu?
Strony: 1
[ Wygenerowano w 0.007 sekund, wykonano 8 zapytań - Pamięć użyta: 991.07 kB (Maksimum: 1.18 MB) ]